4 sept. 2009

Mârlanie cu iz regesc sau principesc

In vremurile in care conducerea politica era asigurata de regi împarati sau alte denumiri de monarhii, din birurile puse ca impozite saracilor se mai arunca cate o coaja de piine sub forma de ajutor 'umanitar" SUPUSILOR. Saracii, neducati din acea vreme apreciau marinimia osului domnesc.
Lumea evoluaza si suntem in anul 2009 si unii tot ne mai cred tâmpiții si profita de sentimentele românului simplu pentru a-și face publicitate prin anunțuri umanitare. In aceste zile se deruleaza prin mas media o reclama un cu un tip care numara: 1,2,3,4, si se face apel la batrini singuri.

Margareta, care își si spune principesa, face o fundatie cica umanitara si cere banul de la noi sa ajute chipurile pe cei batrini si singuri. Adica noi sa donam 2 euro prin apel telefonic sa marcheze imagine publica pozitiva. Inainte era da un leu pentru Ateneu, iar acum da doi euro pentru Margareta....
O pricipesa cu ștaif, adica cu rang așa cum se pretinde Margareta nostră, ar trebui sa doneze din banii proprii in scop real umanitar. Asa este la casele mari, regale, sentimentele regale umanitare se platesc din fonduri prorii sau baluri de caritate, nu de la amărâții de români, care nici nu au habar unde ajung banii. Care sunt criterile de selectie a singuratății? Este vorba de batrînii din satele de munte? Este vorba de bâtrânii din orasele foste monoindustriale, sau de bătrânii de serviciu din Gara de Nord care prefera cerșetoria, jegul și singuratatea.

Manipularea mesajului publicitar este:
Tu cata singuratate ai putea indura?
Foarte multi dintre batranii nostri traiesc singuri. (o fi vorba de tata Mihai)

Pana pe 30 septembrie 2009 poti dona 2 euro prin sms la 874, numar valabil in retelele Vodafone, Orange si Cosmote. Nu se percepe TVA. De asemenea, poti dona online, oricand si orice suma.
Impreuna ii putem ajuta pe varstnici sa isi traiasca mai frumos batranetea

Sa rezum: Mă deranjeaza contrucția imaginii de principesă ignorată de lume prin publicitate umanitara si pe banii celor nevoiași. La fiecare clip publicitar se amintește de Margareta noastra si cat de mult este ea preocupată de singuratatea bătrânilor, dar pe banii nostri.


Toata lumea numai cere!!! Smecheri dau ce mai rămâne după ce iau!!!

Grecii spun ca e [perlă], eu spun ca e mârlănie pe față!

Un comentariu:

me spunea...

Fundatia Principesa Margareta a Romaniei a lansat portalul web – www.ong-seniori.ro – cu scopul de a sprijini si promova initiativele organizatiilor neguvernamentale ce desfasoara programe in beneficiul persoanelor varstnice, deci faptul ca a mai lansat o initiativa, in parteneriat cu vodafone ( apropo, de asta de ce nu se aminteste ca e reclama mascata ?!) nu mai este atat de semnificativ

bmd - simplu, nu? Intra pe site!