Citam din presa anului 2006: ”Sedinta, in urma careia municipalitatea va putea incheia astazi contractul cu constructorul italo-spaniol, a fost dominata de scandal si insulte la adresa consilierilor Aliantei D.A., venite atat din partea colegilor de la PSD, cat si din partea locatarilor din zona Titulesecu, vehementi contestatari ai proiectului. Daca alesii locali ai PSD au parasit de bunavoie sala, locatarii din zona Titulescu au fost evacuati cu forta din sala. Cu argumente ca "se fura", "ne opunem nationalizarii" sau ca "trepidatiile podului darama blocuri", consilierii PSD si locatarii din Titulescu au incercat sa impiedice inceperea lucrarilor pentru podul rutier.”[ jurnalul.ro/stiri]
Acum dupa 6 ani, timp in care multe familii au beneficiat de pe urma lucrarilor ca salariati ai antreprenorului general sau indirect ca salariati la subantreprenori, proiectanti, arhitecti si chiar cei ce au calitatea de "proprietarii expropriati" Pasajul este finalizat si bun de folosit.
Suntem incantati ca putem scurta traseul prin Bucuresti de la Est la Vest, ca se deblocheaza traficul in zona centrala, vedem o contructie utila receptionata: Pasajul suprateran rutier BASESCU _ BASARAB.
Cred ca numele corect poate fi pasajul BASESCU - BASARAB pentru ca nu trebuie uitat faptul ca artizanul si partizanul investitiei a fost primarul general de atunci, Traian BASESCU.
Este si meritul lui Sorin Oprescu ca are viziuni manageriale pozitive si a finalizat proiecte mari, dar daca nu era idea si proiectul azi nu taia nimeni panglica inagurarii.
Panglicari de atunci, din Consiliul General, ar trebui sa isi ceara scuze public ca scopul lor la "votul impotriva" a fost mentinerea Romaniei si a Bucurestiului in subdezvoltare si "populism'.
Curat: Proiectul by Basescu
Contructie finalizata by Oprescu
Murdar: Consilierii PSD si altii din perioada anului 2005-2006 care au fost contra.
Acum dupa 6 ani, timp in care multe familii au beneficiat de pe urma lucrarilor ca salariati ai antreprenorului general sau indirect ca salariati la subantreprenori, proiectanti, arhitecti si chiar cei ce au calitatea de "proprietarii expropriati" Pasajul este finalizat si bun de folosit.
Suntem incantati ca putem scurta traseul prin Bucuresti de la Est la Vest, ca se deblocheaza traficul in zona centrala, vedem o contructie utila receptionata: Pasajul suprateran rutier BASESCU _ BASARAB.
Cred ca numele corect poate fi pasajul BASESCU - BASARAB pentru ca nu trebuie uitat faptul ca artizanul si partizanul investitiei a fost primarul general de atunci, Traian BASESCU.
Este si meritul lui Sorin Oprescu ca are viziuni manageriale pozitive si a finalizat proiecte mari, dar daca nu era idea si proiectul azi nu taia nimeni panglica inagurarii.
Panglicari de atunci, din Consiliul General, ar trebui sa isi ceara scuze public ca scopul lor la "votul impotriva" a fost mentinerea Romaniei si a Bucurestiului in subdezvoltare si "populism'.
Curat: Proiectul by Basescu
Contructie finalizata by Oprescu
Murdar: Consilierii PSD si altii din perioada anului 2005-2006 care au fost contra.
Comentarii