Treceți la conținutul principal

Politica Turismului - turismul in politica

Cel mai bine te faci cunoscut atunci când vine la tine cineva. Oaspetele se uita la ce fel de cărti ai in biblioteca, cum esti de organizat, curătenie si ordinea din casă. Nu are rost sa spunem ca este altfel.

Noi, românii, dorim sa fim cunoscuți de străini, dorim să facem bani din turism, dar nu facem nimic să exploatăm resursele de mediu de care dispunem și în care trăim: ape (minerale in multe zone), aer (ozonat sau marin), paduri (aproape toata flora planetei), fauna (montana, marina).

In ultimii 20 de ani, miniștrii si ministresele din turism habar nu au avut cu ce se manâncă turismul si care este potențialul real al României.
Când încearca cineva să facă ceva, sare un altul care nu a facut nimic cat a fost ministru si îl baga la COMISIE. Mă refer la cazul ministresei Udrea de la turism bagată la comiție. Doamna Mintresa are un mandat, l-a inceput in forță și face ce crede ca e mai bine. Și e bine! Brenduiește imaginea României cu imaginea unei blonde inteligente plina de șarm, umor si bun gust in toalete. Eu zic ca este OK, daca asta este strategia guvernului BOC. Pentru a îndeplinii strategia de promovare a României are și un buget la dispoziție. Pai, nu e treaba nimanui cum îl cheltuie, dar la final de mandat trebuie să dea socoteală si să fie descarcată de gestiune. Atunci ori e penală (nu in sens de frumusețe ci in sens juridic) ori e curată și va rămâne in istorie ca un bun MINISTRU al Turismului.
Comisiile sunt hazli pentru noi cei care nu prea avem treaba si perdem vremea cu televizorul, dar sunt contraproductive pentru cei care trebuie să mai si lucreze si sa facă ceva.

Zilele trecute am fost in munții: Sebeșului, Lotrului și Parâng pentru a arăta familiei șoseaua TRANSALPINA un spectacol a lumii prin frumusețea peisajelor. M-am bucurat mult când am văzut drumul care rivalizează cu oricare al drum din Elveția, Norvegia sau Austria prin frumusețea peisajelor străbatute că se modernizează la standarde europene. Practic, este drumul National 67C de la Sebeș (Alba) la Novaci (Gorj).

Prima etapa este de la Sebes la Obârșia Lotrului finalizat in modernizare 80%.


A doua parte a drumului de la Obarșia Lotrului la Novaci prin Statiunea Rânca este denumit TRANSALPINA. Acest drum construit de armata austroungară in primul Război Mondial se asfalteaza in aceste zile. Mai sunt aprox 2 km in Șaua Urdele (desupra statiunii Rânca) si vreo 6 km de la Obarșia Lotrului spre Oașa.

Pentru ca nu puteau fi toate ok, am avut parte si de gusturi turistice amare. Minitrul Turismului ar trebui sa se implice in acest caz. Supriza mare a venit când am deviat 15 km de la Obârșia Lotrului spre est pe Lotru la vale până pe malul lacului de acumulare VIDRA. Aici in anii 80 s-a contruit o statiune cu vreo 4 hoteluri, 5 vile si urma sa fie finalizat un centru de cantonament pentru sportivi, fiind un aer puternic ozonat.
Jale, cu literă mare. Vidra putea să fie perla turismului din Meridionali, dar proprietarii își bat josc de avuția națională. O pârtie de ski funcțională acum 10 ani cu telescaun montat pe care cresc arbusti. O baza turistică in paragină neutilizată si un hotel construit dar nefinisat de 20 de ani. Este incredibil câtă indolență la nivel de politică in turism - resurse gratis si existente dar neutilizate. Nu vindem țara dar o lăsăm să se distrugă.

Curat Murdar!

Imaginile sunt graitoare in filmuleț


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inchizitia moderna - COMISIA de ancheta Elena Udrea

Am ascultat si eu inregistrarile "discutiilor" din cadrul Comitziei gandita pentru executia Elenei Udrea si am ramas consternat de nesimtirea membrilor acesteia. Se vede treaba ca, indivizii din comisie, nu au decat un singur scop acuzarea ministresei Udrea cu orice pret. Adriana Saftoiu, devenita liberala dupa eliberarea de la Cotroceni are un motiv clar pentru tinta EU. Ludovic (PNL) si Aura (PSD) au un stil 100% al comisarilor sovietici de dupa razboi din structurile (NKVD). Putatorul de lance sau lantz, cum vreti, nu este altul decat Ludovic care ar trebui sa taca o mie de ani. El in calitate de ministru dupa ce a accidentat o fetita pe trecerea de pietoni a pus structurile statului sa musamalizeze cazul si sa rezolve situatia, (era un guvern liberal 100%). A tagaduit ca ar fi fost autorul accidentului cu toate ca probele calde de la fata locului puteau sa infirme pozitia adoptata de nevinovat. Si totusi, atunci, nu s-a constituit o comisie de ancheta. Merita sa a

Proiecte EUROPENE în CERTEJUL DE SUS, HUNEDOARA

Dezvoltarea ROMÂNIEI nu se realizează fără accesarea fondurilor europene. Cine sa faca proiectul? Cine sa ne sfătuiască? Ce este eligibilitate proiectului? Care sunt fazele unui proiect? Intrebari la care cetățenii din HONDOL, NOJAG, VARMAGA, SĂCĂRÂMB, CERTEJUL DE SUS, BOCSA vor avea răspunsuri și soluții!

PAPA vs KIRIL sau ROMA veche vs de NOUA ROMĂ

Foto: sursa PROTV SITE O fotografie cât 1.000 de cuvinte după 1.000 de ani de separare ecumenică. Ieri, s-au întâlnit managerii a două intreprinderi religioase, Biserica Catolică și Biserica Ortodoxă din Rusia pe un aeroport din HAVANA (CUBA). Pe lângă grija celor care făuresc imaginea publică nu putem să nu remarcăm: 1. Din atâtea palate câte le stăpânesc nu au găsit decât o aerogară din CUBA? Sa fim serioși era totuși un PAPĂ și un PATRIARH!!! Halal protocol și respect față de subiecte. Că cei doi s-au întâlnit în gară e bine să spunem pentru istorie că din întâmplare (nu au mai avut kerosen avioanele și se explică de ce după 1000 de ani are loc întâlnirea la vârf). Din întâmplare a rămas și TEOCTIST al Biserici Ortodoxe din România la ROMA în anul 1989 când mergea spre INDIA, și a băut un ceai cu PAPA. La întâlnirea dintre avioane, conducătorii intreprinderilor religioase,  Papă și Patriarh, au semnat și o Declarație COMUNĂ! Personal cred ca acest protocol sofisticat este