3 oct. 2010

Cine doreste Alegeri ANTICIPATE in Romania?

Indarjirea si lupta pentru mentinerea controlului media pe piata ca forma de protectie a proprilor afaceri cunoaste forme nemarginite si neimaginate.

In urma cu ceva timp am asistat la un grotesc spectacol oferit din greu romanilor de catre AVOCATUL multimedia REALITATEA unei persoane fizice, care, intimplator sau nu, este SORIN OVIDIU VANTU (SOV) actionar majoritar al trustului MEDIA.

Este incredibil cum o societate comerciala (fie si trust de presa) lupta si MANIPULEAZA populatia pentru a crea un mediu, favorabil curentului de opinie, ca inculpatul este nevonivat. Au fost filmari video care chipurile nu au fost date pe postul propriu, dar "au fost lasate la TVR sa le difuzeze". TVR-ul in inocenta si echidistanta cu care ne-a obisnuit, s-a simtit obligat sa informeze publicul cu ce a a scapat de la cei cu drepturile de autor, realitatea.

Nici daca ar fi fost mosier, in feudalismul timpuriu, SOV nu beneficia de atata sustinere din partea slugilor. Reporteri sau colabortatori, platiti pe bani multi din fondurile retrase din timp de la FNI, (adica din subscrierilor celor multi si pagubiti), nu au pregetat sa fie acuzatorii unor procurori care si-au facut treaba si ATAT. Oricine se leaga de Sorin Ovidiu Vantu este pro BASESCU, sau se sustine ca la baza este  o interventie sefului de stat.
Nimic mai fals.
Parerea mea este aceste organe de ancheta au fost obstructionate de mai mari lor, probabil cei care au semnat statele de plata intocmite in favoarea lor cu atata ingaduinta de omul de afaceri, in trecut.

O alta reduta de dezimformare publica, activa, este Trustul Intact, in care Dan Voiculescu, are interese bine definite. Toate tunurile mediatice ale acestei redute sunt fixate pe TRAIAN BAsescu. Avantajele si dezavantajele politico economice se intuiesc.

Criza financiara i-a afectat pe toti, inclusiv pe cei din "presa" si acum, isi doresc iesirea proprilor afaceri din recesiune prin ALEGERI ANTICIPATE si demiteri prezidentiale.

DE CE? ATENTIE!

Perioada confruntarilor electorale aduce profit televiziunilor, de care discutam, in mod direct, de doua ori:
-  prin finantarea de la partidele politice si candidati a spatiului publicitar electoral!
-  prin traficul de influenta oferit ulterior in favoarea masinariei infernale de manipulare a Opiniei Publice numita "trust de presa".


Niciun comentariu:

bmd - simplu, nu? Intra pe site!